tirsdag den 17. april 2007

23 ting - måske ikke helt endnu!

Også jeg konstaterer at have bøvl med at finde ud af at få lagt et billede på min ydmyge profil.
Og jo, jeg konsulterede såmænd også Marie Ulletveds indlæg om emnet - og fik det stadig ikke til at fungere: linket jeg lagde på kunne ikke bruges...
Problemet blev først løst da jeg tyede til noget så ordinært som at læse hjælpeteksterne "Hjælp"
(det er ellers ikke noget rigtige mænd normalt kan li' at ty til!): Men i hjælpeteksterne står der faktisk at man bør gå kopiere fra html-versionen af posten - og vælge det andet billedlink: Det der starter med img style=.
Så var også mit problem løst! Enhver kan så overveje om det var bøvlet værd!!
http://help.blogger.com/bin/answer.py?answer=42093&topic=8928

2 kommentarer:

Martin Mørup sagde ...

Du skal have mange tak Tage.
ja, hvorfor tænkte man ikke på det: Hjælp:)
En detalje at få lagt et billede ind i profilen. Men vel at mærke en generende en af slagsen.
Hilsen Martin
moerup.blogspot.com

Helle Andresen sagde ...

Så fik jeg også lagt billede på min profil.
Dejligt, at Rigtige Mænd alligevel sommetider søger Hjælp OG offentliggør det! :)