onsdag den 9. maj 2007

23, skizofreni og tilbud om at gå over åen efter vand...

Så har jeg også oprettet mig som bruger af 23 - og guderne skal vide at man nemt risikerer lettere anfald af skizofreni under dette forløb af udforskning af web 2.0 teknologier. Jeg mener - en identitet hist og en identitet her - alt sammen med tilhørende passwords mm.
23 forekommer mig at være ret meget "det samme" som Flickr, bare i mindre målestok. Nå, skizofrenien bekæmpes mest muligt med at brugeridenten er den samme flest mulige steder - og nej, jeg røber sandelig ikke min password-politik!
En enkelt forskel undrer mig en anelse: Lillebror billedarkivet kunne ikke umiddelbart finde ud af at knytte min 23 ting-blog til blog-billedoverførsels-faciliteten. Det gik upåklageligt med min anden fritids-blog på Wordpress: http://tasoer.wordpress.com. Her gik jeg og troede at blogspot.com var en af de allermest kendte blog-systemer - som skulle kunne genfindes umiddelbart. Her var fejlmeddelelsen følgende: "Vi kunne ikke automatisk finde dine indstillinger. Du bliver muligvis nødt til at spørge bloggens adminstrator om MetaWeblog RPC endpoint og blog id" .
Hva' ba'?? Så er det minsandten 10 gange lettere bare at sætte billedet af et vejskilt ved H/F Sundbyvester ind via dialogboksen i bloggen!!

Ingen kommentarer: