onsdag den 30. maj 2007

Funability


Nu er det jo en smagssag hvad der er sjovt og hvad der ikke er sjovt.

Indtil videre er jeg ikke helt overbevist om storheden i de angivne links.

The Simpsonmaker er tilsyneladende klinisk renset for brugsanvisninger - og jeg fandt den i hvert fald ikke intuitiv mht hvad man skulle gøre når man havde lavet et fjollet billede... Printe det?? Jah, det skal nok være noget der rykker...


Letter James - javist. Hvis man afholder sig fra at lade sig lokke ind på www.myAlphaPicture.com som det ikke var muligt at fravriste ét eneste billede med mine egne guldkorn: Fejl 10 var denne side derimod særdeles leveringsdygtig i - uden nærmere forklaring i FAQ'en. Og det hvad enten man prøvede uden at være logget ind eller efter at have ladet sig registrere.

Men jo - forsiden af Letter James - med de 5-6 forudvalgte billeder fungerede upåklageligt.

Såeh... jeg har lidt svært ved for alvor at være imponeret - dybest set tror jeg nok jeg synes det var mere imponerende at én mand kunne udtynde roer på èn tønde land med en roehakke for år tilbage... Ikke at jeg har præsteret noget sådan, næh nej - ikke engang det!

Nå, der er jo flere links tilbage - måske vil storheden åbenbare sig senere...

4 kommentarer:

Helle Andresen sagde ...

Jeg ville da også sagtens kunne udtynde en tønde land roer med en roehakke - bare jeg havde tilstrækkeligt mange måneder til det! :)

Findes der ikke et roe-hakke-videoklip på vod:pod?

Helle Andresen sagde ...

Har virkelig ledt længe efter bare ét videoklip af en roehakkende-roeudtyndende mand...Når man googler på "Roehakke", er mit bedste bud altså desværre følgende: "Gulerødderne radrenses" ( http://images.google.dk/images?q=roehakke&gbv=2&ndsp=20&svnum=10&hl=da&start=0&sa=N&filter=0 ) og "Muldvarpesaks kraftig model" (???) ( http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.hatting-ks.dk/Files/Billeder/Shop/Thumbnails/9469001_tn.jpg&imgrefurl=http://www.hatting-ks.dk/Default.asp%3FID%3D766&h=124&w=100&sz=4&hl=da&start=19&tbnid=8qoHs7IEIVZlSM:&tbnh=90&tbnw=73&prev=/images%3Fq%3Droehakke%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26svnum%3D10%26hl%3Dda%26sa%3DN )...

Anonym sagde ...

I will not approve on it. I over polite post. Expressly the appellation attracted me to review the unscathed story.

Anonym sagde ...

Nice fill someone in on and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.