tirsdag den 3. juli 2007

Del.icio.us


Jeg har faktisk været den relativt lykkelige ejer af en del.icio.us konto siden kongen var knægt (eller der omkring!).
At det er smart at have sine "foretrukne sider" et sted der er uafhængigt af den enkelte PC man sidder ved er indlysende. Bevares, søgemaskinerne er da så gode at man kan genfinde meget, men hvis man er derude hvor man bare kan huske at man er stødt på noget brugbart engang som man da gemte i sin del.icio.us - der er man godt hjulpet.
Jeg skal blankt erkende at jeg mest har brugt del.icio.us som et hjælpemiddel for mig selv - altså i højere grad end at benytte mig af andres tags. Men så igen: Jeg kan da ikke nære mig for engang i mellem at klikke på eventuelle andre der har gemt de samme sider! Og så er man allerede igang med at browse eller lystlæse i hvad de pågældende er faldet over og har fundet værdig til at blive genfundet.

Del.icio.us er en af mine absolutte favoritopfindelser inden for web 2.0.
Min konto kan ses her.
Så skylder jeg at oplyse at myAlphaPicture.com opførte sig langt mere stabilt end i de dage da denne side var en del af pensum - illustrationen er lavet på denne side.

Ingen kommentarer: